Dwa sklepy w Krakowie: ul. Skotnicka 175, ul. Kilińskiego 2

Wróć do sklepu

Zawartość koszyka

Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 500,00 zł.

Koszty dostawy:

Od 11,50 zł

suma: 0,00 zł
Przejdź do podsumowania
Asortyment Moje zakupy
Reklamacje i zwroty

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość przysługuje jedynie konsumentom, czyli osobom fizycznym dokonującym z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (jeżeli został wystawiony paragon). Odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przedsiębiorcom (jeżeli została wystawiona faktura VAT).

Wyjątkiem od prawa odstąpienia od umowy jest zakup towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych (produkty z grawerem lub grawerowaną tabliczką).

Akt prawny: Ustawa o prawach konsumenta Dz. U. 2014 poz. 827

Jak zwrócić produkt?

Krok 1

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz na naszej stronie (pobierz).

Krok 2

Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Możesz również zeskanować go i wysłać na nasz e-mail reklamacje@twojepioro.pl

Krok 3

Odeślij zwracany produkt na adres:

Twoje Pióro
ul. Skotnicka 175
30-394 Kraków

Z dopiskiem: ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych "za pobraniem" (opłać przesyłkę z góry) oraz paczek nadanych za pomocą Paczkomatów.

Paczki wysyłane za pomocą Poczty Polskiej odbieramy wyłącznie, kiedy są dostarczane do siedziby firmy. Ze względu na brak współpracy z Pocztą Polską nie odbieramy paczek z urzędów pocztowych.

Krok 4

Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jak wymienić produkt?

Krok 1

Postępuj zgodnie z instrukcją w punkcie Jak zwrócić produkt?

Krok 2

Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.

Reklamacja?

Krok 1

Zanim odeślesz produkt na reklamację wyślij do nas pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@twojepioro.pl informację o produkcie który chcesz reklamować i jego wadzie. Możesz to wykonać w specjalnie przygotowanym formularzu (pobierz).

Krok 2

Zapakuj przedmiot, który chcesz reklamować i dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.

Krok 3

Odeślij wadliwy produkt na adres:

Twoje Pióro
ul. Kilińskiego 2
30-308 Kraków

Z dopiskiem: REKLAMACJA JAKOŚCIOWA

Krok 4

Po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zawartość przesyłki i przedstawimy E-mailowo dalszy plan postępowania z twoją przesyłką.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium